ارمانیا

مشتری : آموزشگاه زبان ارمانیا
فعالیت : پلتفرم یادگیری زبان

درباره ارمانیا

پلتفرم آموزش زبان ارمانیا با رویکردی نوین، به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا با استفاده از محتوای آموزشی متنوع، از جمله ویدیوهای آموزشی تعاملی، تمرین‌های شنیداری و نوشتاری و آزمون‌های آنلاین، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را در زمینه‌های نوشتاری،گفتاری،گرامر و شنیداری تقویت کنند. با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوشمند، پلتفرم ارمانیا برنامه آموزشی شخصی‌سازی شده‌ای را برای هر زبان‌آموز ارائه می‌دهد که بر اساس نقاط قوت و ضعف او تنظیم می‌شود.همچنین اساتید زبان انگلیسی میتوانند پیشرفت و یادگیری زبان آموز های خود را پیگیری و مشاهده کنند.

نسخه های برنامه

نحوه کار ما

استراتژی

تحلیل نیازها و بازار هدف شما را به‌دقت انجام می‌دهیم و برنامه‌ای جامع برای پیاده‌سازی بهترین راه‌حل‌ها طراحی می‌کنیم تا کسب‌وکار شما به‌طور مؤثری رشد کند و به اهداف خود برسد.

طراحی

با بهره‌گیری از استانداردهای روز طراحی و تجربه کاربری، ظاهر و رابط کاربری منحصر‌به‌فردی برای پروژه شما خلق می‌کنیم که در عین زیبایی، عملکرد کارآمد و ساده‌ای داشته باشد.

راه اندازی

پس از طی مراحل توسعه و تست دقیق، محصول نهایی را با اطمینان کامل راه‌اندازی می‌کنیم. همه فرآیندها برای بهینه‌سازی سرعت، امنیت و عملکرد در این مرحله به‌دقت بررسی می‌شود.

پشتیبانی

پس از راه‌اندازی، با ارائه خدمات پشتیبانی فنی و به‌روزرسانی‌های منظم، از عملکرد پایدار و بهینه پروژه شما اطمینان حاصل می‌کنیم تا همواره در مسیر رشد و موفقیت باشید.